صعود شهرخودرو اتفاقی نبود
به گزارش شهرآرانیوز؛ روح‌الله سیف‌اللهی در خصوص برد تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز در چارچوب لیگ برتر فوتبال کشور، اظهار کرد: بازی خوبی انجام دادیم. پس از دو بازی خوب و سنگین در آسیا و افتخاری که برای مشهد رقم زدیم، نیاز زیادی به این برد داشتیم تا نگویند پیروزی‌های قبلی اتفاقی بوده‌است.

وی ادامه داد: بازی خوب و پرگلی را دیدیم و خدا را شاکرم که پیروز این دیدار بودیم. همه کادر فنی و بازیکنان با تلاش بیشتر، سعی کردیم تا خستگی بازی‌های پلی‌آف را فراموش کنیم.

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو مشهد بیان کرد: سعی می‌کنم برای شهرخودرو مثمرثمر باشم و تمام تلاش خود را برای این هدف می‌کنم. با شناحت کافی از مشهد و تیم یک‌دست شهرخودرو، این باشگاه را انتخاب کردم و امدیوارم اتفاقات خوب فصل گذشته دوباره تکرار شود.

سیف‌اللهی در خصوص رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ابراز امیدواری کرد: ان‌شالله از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهیم کرد.

وی در پایان در خصوص دیدار آتی تیمش در برابر فولاد اظهار کرد: فولاد با جواد نکونام، حضور قدرتمندانه‌ای تا به اینجای فصل داشته، ولی با توجه به آنالیز خوبی که کادرفنی شهرخودرو از این تیم داشته، به پیروزی در اهواز امیدواریم.
 
منبع: ایسنا