ثبت ۶۰ هزار شکایت مردمی در حوزه ساخت‌وساز در مشهد

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس کمیسیون توسعه و سامان‌دهی توس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه طی چهارسال فعالیت دوره پنجم شورا، ۶۰هزار شکایت مردمی در حوزه ساخت‌وساز غیرمجاز در مرکز۱۳۷ ثبت شده است، گفت: این رقم در دوسال نخست شورای ششم ۶۰هزار تماس بوده است که نشانگر وجود چالش در حوزه سیاست‌گذاری در زمینه شهرسازی است.
مجید طهوریان عسکری افزود: اینکه در دوسال نخست دوره ششم شورای شهر مشهد به اندازه چهارسال شورای پنجم، شکایت مردمی در حوزه نظارت بر ساخت‌وساز‌ها وجود داشته، نیازمند بررسی و تدبیر جدی در شورا و شهرداری مشهد است.
وی بیان کرد: آمار‌های مرکز ۱۳۷ نشان می‌دهد، رتبه دوم شکایت‌ها متعلق به رفت‌وروب شهری و رتبه سوم شکایت متعلق به موضوع‌های فضای‌سبز است.
طهوریان با بیان اینکه در دو سال اخیر از حوزه اتوبوس‌رانی بیش از ۲۰هزار شکایت ثبت شده است، اظهار کرد: رسیدگی به شکایت‌های مردمی در پنج حوزه‌ای که بالاترین فراوانی شکایت‌ها را در مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد داشته‌اند باعث ایجاد رضایت‌مندی ۲۰۰ هزار‌نفر از شهروندان شده است.
وی تأکید کرد: شهردار مشهد باید در مقام اجرا، درخواست‌های مردمی را اجرایی کند تا بتوانیم در پایان دوره به حداکثر رضایت‌مندی مجاوران حضرت رضا (ع) برسیم.