فرصت ۲۴ ساعته به فروشندگان متخلف بازار سرشور مشهد برای اصلاح قیمت‌ها+ فیلم
مرتضی محمدپور

به گزارش شهرآرانیوز، در ادامه سلسله بازدید‌های سرزده و نظارت‌ها و بازرسی در کف بازار و خرده‌فروشی‌ها، بازرسان نهاد‌های نظارتی این بار از صبح امروز (سه‌شنبه ۲۳ خرداد) وارد بازار سرشور مشهد شدند. ۱۲ فروشگاه عرضه انگشتر، سنگ‌های زینتی، زعفران و میوه به همراه دو هتل و یک رستوران میزبان این بازدید سه‌ساعته بودند.

{$sepehr_media_768769_400_300}

شناسایی متخلفان بازار سرشور مشهد

در حاشیه اجرای این طرح نظارتی، قاضی امید جلیلی، رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در گفتگو با شهرآرانیوز از استمرار این طرح در روز‌های آینده خبر داد و بیان کرد: مدت‌هاست که هر هفته دو روز، بازرسی مشترک نمایندگان نهاد‌های نظارتی با هماهنگی فرماندار مشهد در حال اجراست و براساس ابلاغیه، قرار است روز‌های یکشنبه بازرسی‌ها متمرکز بر عرضه تولیدات کشاورزی باشد و روز‌های سه‌شنبه نیز نظارت‌های میدانی با محوریت اصناف مختلف و حوزه‌های تحت مسئولیت سازمان صنعت، معدن و تجارت باشد.

وی افزود: سه‌شنبه هفته گذشته در جریان بازدید از یک مجتمع تجاری مشهد، ۱۵ واحد متخلف به دلیل گران‌فروشی و عدم درج برچسب قیمت پلمپ شدند و اکنون در بازار سرشور مشهد برخی تخلفات صنفی شناسایی شد که بنا بر رأفت زائر علی ابن موسی‌الرضا (ع)، ۲۴ ساعت به واحد‌های متخلف مهلت داده شد تا برچسب قیمت نصب کنند، گران‌فروشی خود را به نرخ‌نامه اتحادیه بازگردانند و در بازدید فردا، در خصوص پلمب شدن آن‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد.