در نوروز امسال صورت می‌پذیرد؛
اجرای المان‌های تونل و استوانه نور در استقبال از بهار ۹۹در مشهد
به گزارش شهرآرانیوز، مهدی یعقوبی در خصوص بررسی روند اجرای برنامه‌های استقبال از بهار ۹۹ در سطح مناطق گفت: تا کنون جلسات لازم با مناطق ۷، ۱۰ و ۱۱ برگزار شده است، با تخصیص اعتبار لازم به منطقه ۷، مقرر شد نورپردازی تقاطع غیر همسطح غدیر سکانس ۴ و ۶، به همراه نورپردازی بلوار سلسله الذهب تکمیل و سرچراغ‌های پارکی بوستان زائرپذیر غدیر نیز تعویض گردد.
وی افزود: همچنین مقرر شد اعتبار لازم برای تکمیل گونه‌های گیاهی از جمله گل رز و پرچین شامل ترون، شمشاد و زرشک به منطقه ۷ تخصیص پیدا کند.
معاون شهردار مشهد درخصوص تصمیمات اتخاذ شده در منطقه ۱۰ نیز گفت: برای زیبا سازی و تکمیل گونه‌های گیاهی بلوار‌های این منطقه نیز اعتبارات لازم تخصیص یافت.
وی تصریح کرد: همچنین در راستای ایمن سازی و زیبا سازی بوستانها، ساماندهی آبنمای بوستان زائر، زمین بازی بوستان نیلوفر آبی، ترمیم و تعویض نیمکت‌ها و سطل‌های زباله فرسوده اعتبار لازم تخصیص پیدا کرد و دستورات لازم برای رفع نواقص موجود داده شد.
یعقوبی افزود: در راستای اجرای برنامه‌های استقبال از بهار۹۹ در منطقه ۱۰ نیز مقرر گردید تخصیص اعتبار مورد نیاز جهت رفع نواقص ریسه‌های سطح منطقه و نور پردازی ورودی شهرک رازی اقدام شود، همچنین طرح نورپردازی متناسب با بزرگراه امام علی (ع) نیز با محوریت اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری تهیه و اعتبار لازم به شهرداری منطقه اختصاص یابد.
یعقوبی همچنین در جلسه مشترک با شهردار منطقه ۱۱ خاطرنشان کرد: بنا بر برنامه‌های پیش بینی شده در این منطقه، مقرر گردید اعتبار لازم به جهت لایروبی دریاچه بوستان چهل بازه، تعویض و ترمیم سطل زباله و نیمکت‌های سطح منطقه همچنین زیبا سازی محور‌ها و بلوارها، تکمیل گونه‌های گیاهی تخصیص یابد.
وی افزود: به منظور پشتیبانی از آبنما‌های سطح منطقه ۱۱ اعتبار لازم جهت خرید پمپ‌های رزرو مورد نیاز تخصیص یافت، همچنین ضمن هماهنگی منطقه با اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری درخصوص بررسی طرح‌های نوآورانه نورپردازی مقرر شد، المان‌های تونل نوری و المان استوانه نور و قایق گل در سطح منطقه جهت استقبال از بهار ۹۹ اجرا شود.