لوپز: استقلال باشگاه بزرگی است و مهم‌ترین اولویت برای من نظم است

به گزارش شهرآرانیوز، خوان رامون لوپز گزینه اسپانیایی هدایت آبی پوشان پس از نشست با مدیرعامل این باشگاه گفت: خوشحالم مدیرعامل باشگاه استقلال را ملاقات کردم و از دعوت و پذیرایی‌شان تشکر می‌کنم. ما درباره برنامه‌های استقلال صحبت کردیم و اینکه اگر امکانش باشد، همکاری کنیم.

لوپز ادامه داد: با هدف اینکه برنامه‌ای خوب برای استقلال داشته باشیم و پیروزی‌های متعدد کسب کنیم، صحبت کردیم. می‌دانم استقلال باشگاه بزرگی است، به همین دلیل باید شناخت کافی برای رسیدن به اهداف‌مان داشته باشیم.

او در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است این قرارداد بسته شود، گفت: من روش کار خودم را دارم. در همه باشگاه‌هایی که بوده‌ام، همیشه دوست داشته‌ام ابتدا همه قوانین و شرایط تمرینات را آنالیز کنم، شرایط بازیکنانم و اهداف باشگاه را بدانم و اگر تمام این‌ها با قوانین من درست پیش برود و مطمئن شوم می‌توانیم به موفقیت برسیم، آنگاه می‌توانم ادامه دهم.

وی افزود: اگر ببینم می توانم کمکی به تیم کنم و تغییراتی را در ترکیب انجام دهم که موفقیت آمیز باشد، با باشگاه قرارداد امضا خواهم کرد. همه اهداف ما برای کمک به باشگاه است تا استقلال بتواند به اهدافش برسد و جام به دست بیاورد.

لوپز در مورد این که چه معیارهایی او را به کار در ایران راغب می‌کند، گفت: یک تیمی باشد با عطش زیاد، که همه بازیکنان تیم در لول و سطحی باشد که هدف باشگاه است. موقعی که هدف باشگاه رسیدن به جام است، ولی ترکیب بازیکنان سطح شان پایین تر باشد، با موفقیت همراه نخواهد بود. مهم ترین چیز برای من نظم باشگاه است.

گزینه اسپانیایی آبی پوشان در مورد اینکه اگر با استقلال توافق کند، دستیارانش ایرانی خواهند بود یا خارجی هم گفت: در مورد این موضوع با مدیریت صحبت کردیم. چرا از هر دو (داخلی و خارجی) نباشد؟ حتما در کادرم یک دستیار و یک بدنساز ایرانی خواهم داشت.