نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی: کشور ما پول زیاد دارد اما آدمی که عرضه پول در آوردن داشته باشد کم است
احسان سرفرازی

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام جواد نیک بین در حاشیه مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی اظهار داشت: باید قبول کنیم که وضعیت ورزش استان مانند شخصی است که در حال جان دادن است و نفس هایش به شماره افتاده است. الان دیگر به مو رسیده‌ایم و هر لحظه احتمال دارد که این وضعیت هم نابود شود و چیزی از ورزش باقی نماند.

وی در ادامه افزود: ما در استان منابع مالی عظیمی را داریم که باید آن‌ها را محقق کنیم. بعنوان مثال معدن خاف سالیانه ۶۰ هزار میلیارد درآمد دارد، اما سهم ورزش استان از این اعداد و ارقام چیست؟ کشور ما پول زیاد دارد، اما آدمی که عرضه پول در آوردن داشته باشد کم است.

نیک بین به بحث ورزش بانوان هم اشاره کرد و گفت: باید قبول کنیم همان‌طور که ورزش برای آقایان است، برای بانوان هم باید وجود داشته باشد. ورزش بانوان چیزی نیست که برای آن محدودیت قائل باشیم و از جناب تاج‌فیروز تقاضا دارم در این حوزه برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشد.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: چند مورد را بصورت تیتروار میگویم و امیدوارم این موارد در اولویت امور سرپرست جدید مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی قرار بگیرد. ورزش باید به دست کارشناسان، نخبگان و پیشکسوتان ورزش اداره شود و امیدوارم این افراد به بدنه ورزش ورود کنند. بحث فوتبال و مدیریتی که در هیئت فوتبال استان صورت گرفته، بر همه واضح و روشن است. متاسفانه هیچ تیم فوتبال لیگ برتری در استان نداریم و این اصلا زیبنده خراسان بزرگ نیست.