سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی: ۳ محور اصلی برای فعالیت‌هایمان داریم
احسان سرفرازی

علیرضا تاج‌فیروز در خصوص هدف‌گذاری هایش برای این اداره به خبرنگار شهرآرانیوز گفت: تمام صحبت‌ها انجام شده و حرف جدید و خاصی برای گفتن ندارم، اما لازم است بدانید که برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته و براین اساس، ۳ محور اصلی برای فعالیت‌های مان تعریف کرده‌ایم که امیدواریم به ثمر و نتیجه مطلوب برسد. ساماندهی هیئت‌های ورزش به لحاظ مسایل مالی، ورزش بانوان و احیای معاونت جوانان جزو مأموریت‌های اصلی ماست و براساس زیرساخت‌های مناسب، اساتید دانشگاهی، پیشکسوتان، قهرمانان و ... که داریم به لطف امام رضا محقق می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: به هیچ عنوان به گذشته نگاه نمی‌کنیم و از امروز فقط آینده را می‌بینیم و سعی می‌کنیم با کمک امام رضا (ع) روز‌های خوبی را برای ورزش استان رقم بزنیم.

تاج فیروز در پاسخ به برنامه‌هایش برای هیئت فوتبال استان خراسان رضوی گفت: هیئت فوتبال یکی از ۵۱ هیئت تحت مدیریت ماست. حقیقت این است که حساسیت‌ها و مطالبات مربوط به این هیئت را بخوبی می‌دانم و می‌شناسم، اما نمی‌خواهم بخاطر آن سایر رشته‌ها را فراموش کنم. مطمئن باشید برنامه‌های خوبی را در ورزش استان و همچنین فوتبال اجرا خواهیم کرد.