استاندار خراسان رضوی: توسعه، نیازمند شناسایی صحیح ظرفیت‌ها توسط مدیران است
فاطمه غلامی

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری در جلسه شورای هماهنگی و توسعه استان که در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: ظرفیت‌هایی وجود دارد که بدون داشتن بودجه و صرفا با اتکا به ظرفیت‌ها موجب رشد و توسعه در خراسان رضوی شده است؛ و نگاه استانداری برای حل مسائل مختلف بر توانایی و مدیریت دستگاه هاست.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه برخی مدیران معطل ابلاغ بودجه هستند؛ گفت: دستگاه‌ها موظف هستند ابتدا مسئله را شناسایی کنند و در قدم بعدی فعال سازی ظرفیت‌ها را جدی بگیرند تا در نهایت با مدیریت صحیح مسئله حل خواهد شد.

جواد خدایی، معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی در این جلسه گفت: سال هاست می‌گوییم سهم ما از اعتبارات ملی چیست؟ وقتی مدیر ما نمی‌داند ماده ۲۳ چیست و ظرف استفاده از اعتباراتش کجاست چگونه می‌توان انتظار توسعه داشت؟!

وی افزود: با مراجعه به سازمان برنامه متوجه شدیم که بعضا مدیران ظرفیت‌های خود را نمی‌شناسند البته بودند مدیرانی هم که به درستی ظرفیت‌ها را شناسایی و مدیریت می‌کردند.

خدایی در پایان گفت: با موافقت استاندار چهارچوب کلی از میزان اعتبارات دستگاه‌ها را مشخص کرده ایم و لازم است هر دستگاه طرح‌های جدید خود را به ما ارائه دهد.