رییس کمیسیون مناطق پیرامونی شورای شهر مشهد:
تقاطع غیرهمسطح مصلی از آرزوهای دیرین پهنه‌‎های شرقی مشهد بود

به گزارش شهرآرانیوز، رمضانعلی فیضی امروز در مراسم آغازعملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح مصلی که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، فرماندار، شهردار مشهد و مدیران شهری برگزار شد، خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنیم در راستا توسعه متوازن شهری و عدالت اجتماعی اقدامات ارزنده‌ای در این دوره انجام شده است.

 

رییس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به این که مدیریت شهری در گام نخست به دنبال توزیع عادلانه زیرساخت‌های شهری در مناطق مختلف شهری است، افزود: عدالت اجتماعی، محوری‌ترین شعار شورای پنجم است.

 

وی گفت: این پروژه یکی از آرزوهای دیرین پهنه‌‎های شرقی شهر مشهد بوده که در سایه تعامل و همدلی و هم‌افزایی و با حمایت‌های شورای شهر و تلاش شهرداری، در بهار چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شاهد تحقق آن هستیم.


فیضی به نشست‌های مردمی و محله‌گردی‌های مختلف خود با ساکنان شهرک‌های این محدوده اشاره و تصریح کرد: ساخت تقاطع غیرهمسطح مصلی یکی از خواسته‌های مکرر شهروندان در این جلسات بود؛ پروژه‌ای که 20 سال روی زمین مانده بود ولی به واسطه عزم شورای پنجم شهر مشهد و مدیریت شهری این دوره، پس از انجام مطالعات و رفع و رجوع امور طرح‌های جامع و تفصیلی، عملیات اجرایی آن آغاز شد.


وی افزود: پروژه‌های مختلفی هم به منظور توسعه زیرساخت‌ها و دسترسی‌های شرقی و غربی شهر انجام شده که از جمله آن ها می توان به پروژه 75 متری مفتح شرقی، بولوار 45 متری محمدآباد به طرق و ... اشاره کرد.


رییس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد با بیان این که تمامی این اقدامات با هدف توسعه متوازن تمامی پهنه های شهری انجام شده است، گفت: تا به این لحظه بیش از 600 ساعت در مساجد حاشیه شهر و در میان مردم حضور داشته‌ایم و در تعامل مستقیم و گفت وگوی رو در رو با شهروندان نیازها و مسائل آنها را احصاء کرده‌ایم.


فیضی افزود: شورای پنجم شهر مشهد برای خدمت به مناطق کم‌برخوردار شهر عزم جدی دارد و اهل شعار نیستیم؛ مدیریت شهری در این دوره نشان داده خود را خادم مردم می‌داند و به این خدمت افتخار می‌کنیم.