برد شادکام در روز شکست شریعت نوین

به گزارش شهرآرانیوز، هفته دوازدهم لیگ دسته ۳ فوتبال ایران عصر امروز در شهرهای مختلف برگزار شد و دو نماینده فوتبال مشهد با یک برد و یک باخت به کار خود در این هفته پایان دادند.

شاگردان علیرضا نیکبخت واحدی که در هفته های گذشته متزلزل ظاهر شده بودند در ورزشگاه امام رضا(ع) با گل های حسین کیانی مقدم و وحید فارغ، تک گل بهزاد پورنصری را خنثی کردند تا ۳ امتیاز این مسابقه به حساب شادکامی‌ها واریز شود.

دقایق پایانی این مسابقه پرتنش دنبال شد و بعد از سوت پایان بازی، بازیکنان تیم مهمان درگیری‌هایی را کنار زمین ایجاد کردند که برای لحظاتی تصاویر زننده ای را در زمین بوجود آورد.

در دیگر بازی امروز هم شاگردان محمد آتی ترک در تیم شریعت نوین که به مهمانی نوین کشاورز علی‌آباد رفته بودند با نتیجه ۳ بر صفر شکست خوردند تا امیدهای‌شان برای صعود کمرنگ‌تر از قبل شود. نکته جالب اینکه نیمه اول این مسابقه با نتیجه بدون گل به پایان رسیده بود نماینده فوتبال مشهد در نیمه مربیان ۳ دفعه دروازه خود را باز شده دید.

با نتایج امروز شادکام به رده دوم جدول صعود کرد و امیدوار است در ادامه راه جواز حضور در مرحله بعدی این رقابت‌ها را کسب کند.