ورود وکیل بیرانوند به باشگاه پرسپولیس ممنوع شد!
بهمن نوری

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس در مورد تسویه حساب با علیرضا بیرانوند به مشکل خورده  و این در حالی است که زمان نوتیس این بازیکن به پایان رسیده و او می‌تواند قراردادش را یکطرفه فسخ کند. با این حال باشگاه پرسپولیس قصد ندارد جداگانه با بیرانوند تسویه حساب کند چرا که می‌خواهد پرداختی به همه بازیکنان یکسان بوده باشد. به اعتقاد رضا درویش اگر الان به خاطر یک نوتیس با بیرانوند تسویه حساب کنند بقیه بازیکنان هم یاد گرفته و برای دریافت مطالبات خود مدام به باشگاه نوتیس می‌دهند.

ضمن اینکه بیرانوند فقط ۱۰ درصد قراردادش از باشگاه پرسپولیس طلبکار است و مابقی مطالبات او پاداش است که برای دریافت آن باید تا قبل از شروع فصل آینده صبر کند.

در این مورد مدیران باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارند که وکیل بیرانوند به دنبال تحریک این بازیکن است تا اینکه خودش دنبال طلبش باشد.

در همین راستا درویش ورود وکیل بیرانوند را به باشگاه پرسپولیس ممنوع کرده و تاکید کرده در مورد طلب بیرانوند او خودش باید به باشگاه بیاید. به هر حال باید دید بیرانوند بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی برای فسخ قرارداد به سازمان لیگ می‌رود یا قبل از آن به باشگاه پرسپولیس خواهد رفت. هر چند نزدیکان او به دنبال این هستند تا این دروازه بان را متقاعد کنند خودش را به خاطر چند درصد قرارداد مقابل هواداران پرسپولیس قرار ندهد.