ژاوی بزرگ‌ترین مخالف بازگشت نیمار به بارسلونا

به گزارش شهرآرانیوز، نیمار در سال ۲۰۱۷ بارسا را به مقصد پی اس جی ترک کرد. پاریس برای جذب او بند فسخ ۲۲۲ میلیون یورویی را فعال کرد و گران‌ترین انتقال تاریخ فوتبال رقم خورد. اوضاع برای نیمار در پی اس جی خوب پیش نرفته و او نتوانسته انتظارات را بر آورده کند.
در تابستان ۲۰۱۹ نیمار تلاش زیادی برای بازگشت به بارسلونا داشت، ولی پی اس جی برای فروش او ۳۰۰ میلیون یورو طلب کرد تا همه چیز منتفی شود. چهار سال بعد شرایط به گونه‌ای شده که خود باشگاه تمایل به فروش نیمار دارد چرا که از مصدومیت‌های متوالی و حواشی زیاد او به ستوه آمده است. تمایل نیمار که هنوز تا ۲۰۲۷ با پی اس جی قرارداد دارد، بازگشت به بارسلوناست، ولی طبق ادعای موندودپورتیوو، ژاوی کاملا مخالف این انتقال است.
این قضیه با مربی بارسا در میان گذاشته شده و ژاوی بلافاصله پاسخ منفی داده است. هدف اصلی بارسا تقویت خط میانی و جذب یک جانشین خوب به جای سرخیو بوسکتس است و برای خط حمله نیز ویتور روکه جذب خواهد شد.
ژاوی اخیرا در پاسخ به سوالی در مورد بازگشت نیمار گفته بود: «نیمار؟ این تعجب‌آور است که نام او مطرح می‌شود. از نظر تئوری نیمار در برنامه‌های ما نیست. من او را خیلی دوست دارم، اما اولویت‌های ما متفاوت است.»