۳ کشته و ۱۷۹ زخمی، میزان تلفات خروج هواپیمای ازمیر - استانبول از باند فرودگاه+ویدئو
به گزارش شهرآرانیوز، آمار تلفات هواپیمای ازمیر- استانبول که ساعت ۱۸:۰۰ روز گذشته با ۱۷۵ مسافر، ۲ نوزاد و ۶ خدمه در مجموع ۱۸۳ تن از باند فرودگاه صبیحه گوکچن در استانبول خارج شده و به دیوار بتنی برخورد کرد،  ۳ کشته و ۱۷۹ زخمی گزارش شده است.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از استانداری استانبول، هواپیمای ازمیر- استانبول که ساعت ۱۸:۰۰ روز گذشته با ۱۷۵ مسافر، ۲ نوزاد و ۶ خدمه در مجموع ۱۸۳ تن از باند فرودگاه صبیحه گوکچن در استانبول خارج شده و به دیوار بتنی برخورد کرد، با مداخله نیرو‌های اورژانس زخمی‌های این حادثه به بیمارستان منتقل شده و مداوای آنان در بیمارستان‌های مختلف استانبول آغاز شده است.

به نوشته خبرگزاری هابر ۷، فخرالدین کوچا، وزیر بهداشت ترکیه در اظهاراتی با اشاره به این حادثه عنوان کرد: «تا کنون آمار زخمی‌هایی که به بیمارستان منتقل شده است ۱۷۹ تن می‌باشد. دو تن از این زخمی‌ها تحت جراحی قرار گرفته و دو تن نیز در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند. سه تن نیز در این حادثه جان خود را از دست داده اند».

لازم به ذکر است، در هواپیمای Boeing ۷۳۷-۸۶J ازمیر – استانبول ۱۵۵ شهروند ترکیه، ۴ شهروند آمریکایی، ۴ چینی، ۳ عراقی، ۲ اسرائیلی، ۲ قرقیزستانی، ۱ سوئیسی، ۱ سوری، ۱ لبنانی، ۱ قزاقستانی، ۱ مراکشی و ۱ ترکمنستانی حضور داشتند.
 
{$sepehr_mmedia_1009_400_300}