یادمان شهدای انتقال خون خراسان رضوی رونمایی شد

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر سعید اصغریان سرپرست اداره کل انتقال خون خراسان رضوی روز چهارشنبه در این مراسم گفت: شهدا چشم و چراغ و برکت این مجموعه و هر مجموعه‌ای هستند و آرامش، آسایش و سربلندی کشور را مدیون ایثارگری‌های آنان و خانواده معظم آنان هستیم.

مشاور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: اهدای خون و عملکرد سازمان انتقال خون در حوزه ایثار اجتماعی است و نهایت این ایثار شهادت و دستیابی بدان جایگاه بی بدیل معنوی است.

دکتر جعفر حنایی ضمن تقدیر از اداره کل انتقال خون استان در پاسداشت یاد و خاطره شهدا افزود: انتظار می‌رود پاسداشت یاد و خاطره شهدا در تمامی ادارات و ارگان‌ها برگزار شود و یادمانی از شهدای آن مجموعه در ورودی هر سازمان و دستگاهی تعبیه شود.

دکتر محمد شریف الحسینی مسوول اداره روابط عمومی انتقال خون استان خراسان رضوی نیز گفت: شهیدان غلامرضا کریمی و جانباز شیمیایی دکتر سید حسن بنی کاظمی از کارمندان انتقال خون خراسان رضوی؛ حسین هادوی، حمید رفیع زاده و مهندس حمیدرضا شریف الحسینی نیز از اهداکنندگان مستمر خون انتقال خون استان بودند که شهید هادوی در دوران کرونا و شهیدان رفیع‌زاده و شریف‌الحسینی در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل شدند.