فعالیت گسترده مافیای مواد مخدر در مرز‌های خراسان رضوی
علی صمدی جوان

به گزارش شهرآرانیوز، سید هادی طباطبایی در حاشیه مراسم افتتاح کانون یاری‌گران روستا که امروز در مشهد برگزار شد، با اشاره به خدمات اجتماعی جمهوری اسلامی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام اسلامی، مسیر پیشرفت هموارتر شد و افتخارات متعددی به کوشش مردم انقلابی و جوانان این مر‌زو‌بوم حاصل شد.

وی ادامه داد: دشمنان با آگاهی از این پیشرفت‌ها و موفقیت‌های روزافزون، دست از سر جوانان برنمی‌دارند و یکی از حربه‌های مهم آنان، نفوذ و گسترش مواد مخدر در کشور است تا حرکت فعال جوانان ما را با این بلای خانمان‌سوز کُند کنند.

وی به مافیای مواد مخدر اشاره کرد و گفت: در حوزه پیشگیری از توزیع مواد مخدر، هر سال تعداد زیادی از جوانان برومند ما در مرز‌ها به شهادت می‌رسند تا از این آسیب بزرگ اجتماعی جلوگیری کنند؛ اما مافیای مواد مخدر با تحرکات فراوان در مرز‌های کشور، از هر راهی برای منافع مالی خود، حاضر است دست به هر کاری بزند.

طباطبایی در پایان تأکید کرد: بر همه ما واجب است ‌با جهاد تبیین، آسیب‌های این بلای خانمان‌سوز را به اطلاع مردم برسانیم و در واقع، انسانیت انسان‌ها را بیدار کنیم تا خود را اسیر اعتیاد و مواد مخدر نکنند.