نمایشگاه الکامپ چیست؟ | درباره بزرگترین رویداد فناوری کشور

به گزارش شهرآرانیوز -  «الکامپ» (نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیک) همه‌ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران حوزه فناوری و مخاطبان آن‌ها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

نمایشگاه الکامپ، آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با بررسی فرصت‌های بازار به جایگاه سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و عملکرد سالانه خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده کنندگان قرار می‌دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور یاری رسانند.

در سایت رسمی «الکامپ» درباره این رویداد آمده است:

«دستیابی به اقتصاد دانش بنیان و عمق‌بخشی به اقتصاد زیست بوم فناوری کشور جز با مشارکت فعال تمامی ذینفعان اقتصاد و تحول دیجیتال در حوزه‌های مختلف الکترونیک، کامپیوتر (سخت افزار و نرم افزار) و حضور مقتدرانه بازیگران بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی و خدماتی کشور محقق شدنی نیست.

سازمان‌های دولتی به شکل گسترده تر، دستاورد‌های خود را برای مردم و کسب و کار‌های بخش خصوصی به نمایش گذاشته تا با یاری جستن از توان‌های مردمی و جذب مشارکت‌ها خدمات دولتی را توسعه داده و در دسترس عموم قرار دهند.

به منظور اشتراک مساعی، شبکه سازی و هم افزایی تجربیات فن سالاران در حوزه‌های گوناگون ICT در بخش الکام تاکز به گفتمان سازی در حوزه‌های تحول دیجیتال، اقتصاد دیجیتال، دولت الکترونیک و هوشمند سازی شهر‌ها و بسیاری از مقولات راهبردی و یا عملیاتی در حوزه الکترونیک و کامپیوتر پرداخته می‌شود.

از آنجا که خلق آینده_بهتر با درخشش ستاره‌های نوظهور الکام استارز امکان پذیر می‌شود، به مانند ادوار گذشته و با تخصیص ظرفیت مضاعف مادی و معنوی، میزبان صد‌ها ستاره فعال پر شور و نوآور در بخش رقابتی کسب و کار‌های نوپا در نمایشگاه امسال خواهیم بود.

بی تردید، تحقق رویای ایران دیجیتال، مستلزم پرورش و توانمند سازی سرمایه‌های ارزشمند انسانی است که در بخشی مجزا با نام الکام جابز به آن پرداخته خواهد شد. مهارت افزایی و توانمند سازی نیروی انسانی پویا و هدایت آن به سمت کسب و کار‌های مرتبط، یکی از مهمترین بخش‌های الکامپ می‌باشد که بصورتی تعاملی و منطبق با نیاز‌های روزآمد بازار کار داخلی و بین المللی برگزار خواهد شد.»


{$sepehr_key_207}