نماینده چابهار: فیش‌های نجومی آب و برق، امانِ مردم جنوب سیستان و بلوچستان را بریده است

به گزارش شهرآرانیوز، معین‌الدین سعیدی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۶ تیرماه) مجلس در تذکر شفاهی، اظهار داشت: تبدیل وضعیت معلمان طرح مهرآفرین مصوبه قانونی مجلس است، استنکاف سازمان اداری و استخدامی از اجرای قانون خلاف اندر خلاف است بنابراین از رئیس این سازمان و وزیر آموزش و پرورش می‌خواهم جهت تبدیل وضعیت این عزیزان و معلمان حق التدریسی و نهضتی قبل سال ۹۴، همچنین طرح خرید خدمات با اولویت ۲۷۰۰ نفر از نیرو‌های توانمند این استان اقدام کنند.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس در تذکر به وزیر نیرو، ادامه داد: وزیر پر تلاش نیرو، فیش‌های نجومی آب و برق در جنوب استان سیستان و بلوچستان امان مردم را بریده است، در چابهار مردم به جای پول آب پول هوا پرداخت می‌کنند لطفا تدبیر عاجل بفرمایید.

وی در تذکر به وزیر امور اقتصاد و دارایی خاطرنشان کرد: اخذ مالیات‌های هنگفت و بی‌فایده از کسبه و بازاریان عزیز موجب گلایه‌مندی شده است، تحقق درآمد‌های مالیاتی نباید به بهای از بین بردن پیکره نحیف کسبه خرد باشد لطفا تدبیر بفرمایید.

این نماینده مردم در مجلس یادآور شد:، اما آنان که مردم را تشویق به ریاضت اقتصادی از مدل چینی می‌کنند و می‌گویند چرا مردم سه وعده غذا می‌خورند اگر مرهمی بر درد‌های مردم نیستید لطفا نمک بر زخم هایشان نپاشید، مسئله قناعت ملت نیست درایت دولت است.