برگزاری اولین رویداد بین‌المللی «بزرگترین عید» در خیابان رسالت مشهد
بیتا سخایی

حسین باغگلی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز درخصوص اقدامات دهه ولایت اظهار کرد: به مناسبت دهه ولایت سطح شهر مشهد با پرده الوان، ریسه، آویز، بیرق، سردرب و ... فضاآرایی شده است همچنین ۴٠٠ عدداسترابورد، ٢٠٩ عدد بیلبورد، هزار عدد آویز ستونی، ٢٠٠ سازه موقت، ۴٧ عدد قاب عکس مفاخر، معرفی کتاب در عرصه میدان شهدا، هزار و ۷۰۰ عدد بنر جلوی اتوبوسی، پوستر نوشته‌ها در تلویزیون شهری، مانیتور‌های قطار شهری و LED‌های فاوا اکران شده است.

وی افزود: همچنین با هدف عرضه کالا و خدمات مورد نیاز نمایشگاه شمس ولایت با مشارکت ۵٠٠ تشکل ایستگاه‌های صلواتی، ۵٠ جشن منطقه‌ای و ٣٠ کارناوال خودرویی در گذرگلستان برگزار شد و از دیگر اقدامات صورت گرفته می‌توان به تبلیغات شهری، فضاسازی، دعوت مسئولان، سامانه فرهنگ آپ گذر گلستان، اطلاع‌رسانی پوستر و رسیدگی به امور مساجد، شورای هیئات و مناطق اشاره کرد.

{$sepehr_key_685}

معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با اشاره به برگزاری اولین رویداد بین اللملی بزرگترین عید در خیابان رسالت ٨١ با نگاه ویژه به مناطق حاشیه شهر واجرای ۶ جنگ با هنرمندانی ازکشور‌های اسلامی، نمایشگاه غذا و صنایع دستی ملل در قالب ٢٠ غرفه و نمایشگاه توانمندی‌های محلی در ٢٠ غرفه بیان کرد: علاوه بر این هشت نقطه از سطح شهر در شب عید قربان و ١١٠ منطقه از سطح شهر در شب عید غدیر نورافشانی خواهد شد.

باغگلی خاطرنشان کرد: عرضه کالا و خدمات با تخفیف در فروشگاه‌های سطح شهر با همکاری اصناف و کسبه، اجرای جشن‌های دو دقیقه‌ای توسط گروه‌های نوجوان مانا با تمرکز ویژه در تقاطع و ایستگاه‌های قطار شهری در ٢٠٠ مکان، مشارکت در برپایی بزرگترین میهمانانی غدیر در قالب غرفه‌های عرضه خدمات و خوراکی ١١٠ غرفه برای پذیرایی و خدمت رسانی آماده و اجرای ۱۱۰ سرود غدیری در ١٠ نقطه شهری از دیگر اقدامات این سازمان به مناسبت دهه ولایت است.