درباره جریمه ۲۰ میلیون تومانی آقای مربی | جریمه مشت نیکبخت هنوز صادر نشده است!
احسان سرفرازی

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا نیکبخت واحدی که در روز‌های گذشته به خاطر حواشی پایان بازی تیمش با شریعت نویت در صدر اخبار قرارداشت، از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه شد. این اتفاق در حالی رقم خورده که بسیاری از رسانه‌ها به اشتباه جریمه ۲۰ میلیون تومانی نیکبخت را به حواشی اخیر او ربط می‌دهند و این در حالی است که واقعیت چیز دیگری است.

در حقیقت این جریمه بابت دعوا‌های بعد از بازی ستارگان پاشاست که نیکبخت و کادر فنی اش با بازیکنان و مربیان این تیم درگیر شدند و صحنه‌های زشتی را در استادیوم امام رضا (ع) مشهد بوجود آوردند. براین اساس علیرضا نیکبخت واحدی، سرمربی تیم، امید غلامی کلاته و بابک صادقی مربیان تیم، محمدجواد شرفی و علی‌اکبر انصاری بازیکنان این تیم، به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی و غیر رسمی مسابقه، هرکدام ۲۰ میلیون تومان جریمه شدند.

{$sepehr_key_740}

این جریمه در حالی برای سرمربی تیم مشهدی صادر شده که تنها یک هفته بعد از این اتفاقات، حواشی زننده استادیوم ثامن رقم خورد و حالا باید منتظر حکم جدی تری از سوی نهاد‌های مربوطه باشیم تا اثرات بازدارنده آن دیگر چنین صحنه‌هایی را در ورزشگاه‌های کشوربوجود نیاورد.