عضویت و دریافت خدمات رایگان کتابخانه سیار رضوی به مادران دارای ۴ فرزند
فاطمه غلامی

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس اداره کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد اظهار کرد: در آستانه دهه ولایت، از مادران دارای ۴ فرزند و بیشتر، با عضویت رایگان و ارائه خدمات کتابخانه سیار تکریم به عمل می‌آید، این اقدام گامی با هدف اجر نهادن به مقام مادران جامعه اسلامی بویژه مادرانی که در جهاد فرزند پروری مشارکت فعال دارند و همچنین توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

رضا رشیدپور گفت: در اولین مرحله این طرح که از دهه ولایت آغاز خواهد شد، مادران متولد سال ۱۳۵۷ و پس از آن که دارای چهار فرزند هستند می‌توانند ضمن عضویت در کتابخانه سیار آستان قدس رضوی از خدمات این کتابخانه به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

{$sepehr_key_707}

وی افزود: علاقه‌مندان برای عضویت و استفاده از خدمات کتابخانه سیار، نیازی به مراجعه حضوری به کتابخانه نداشته و تنها با برقراری تماس با شماره تلفن‌های ۳۲۲۳۶۱۶۴ یا ۳۲۲۳۲۵۱۶ و ارائه مستندات می‌توانند به عضویت کتابخانه سیار درآمده و منابع مورد نیاز خود را اعلام و در ادامه دریافت کنند.

کتابخانه سیار آستان قدس رضوی با دسترسی به تمام منابع اطلاعاتی چاپی و صوتی موجود در مخازن و کتابخانه‌های سازمان برای رفع نیاز مطالعاتی اعضاء خود اقدام کرده و منابع مورد نیاز اعضاء خود را درب منازل ایشان تحویل و پس از مطالعه عضو و رفع نیاز ایشان، مجدداً با مراجعه به درب منازل اعضاء منابع اطلاعاتی را تحویل می‌گیرد.

{$sepehr_key_969}