ویژه برنامه‌های عید بزرگ قربان در حرم مطهر رضوی اعلام شد + جزئیات
رضا نوایی

به گزارش شهرآرانیوز، مراسم شب عید قربان در صحن پیامبر اعظم سلام الله علی‌ها از ساعت ۲۰ با قرائت زیارت امین الله آغاز می‌شود و در ادامه با دکلمه خوانی، مدیحه سرایی و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی ادامه خواهد یافت.

اجرای سرود، شعرخوانی آیینی و مدیحه سرایی از دیگر برنامه‌های شب عید قربان است و پایان بخش این مراسم قرائت زیارت جامعه کبیره توسط زین العابدین غلام خواهد بود.

ویژه برنامه‌های صبح عید قربان

ویژه برنامه‌های صبح عید قربان نیز از ساعت ۹:۱۵ در رواق امام خمینی (ره) با قرائت قرآن، دکلمه خوانی و بیان احکام توسط حجت الاسلام روح الله نامنی آغاز خواهد شد و با شعرخوانی آیینی، مدیحه سرایی و سخنرانی حجت الاسلام فرحزاد ادامه خواهد یافت.

پایان بخش این مراسم پس از اقامه نماز ظهر و عصر قرائت زیارت امین الله توسط سید هاشم وفایی خواهد بود.

{$sepehr_key_734}

ویژه برنامه‌های عصر روز عید قربان

ویژه برنامه‌های عصر روز عید قربان در رواق امام خمینی (ره) از ساعت ۱۷:۲۰ دقیقه آغاز خواهد شد که قرائت قرآن، دکلمه خوانی، بیان احکام، مدیحه سرایی و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فیض آبادی از بخش‌های مختلف این برنامه است.

مراسم شامگاه عید قربان نیز پس از نماز مغرب و عشا در صحن پیامبر اعظم برگزار خواهد شد که پس از قرائت زیارت امین الله و سرود، حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاریان به سخنرانی خواهد پرداخت.

قرائت دعای کمیل توسط حجت الاسلام انصاریان، شعرخوانی آیینی و مدیحه سرایی مدیحه سرایان سیدی و جعفرنژاد از دیگر برنامه‌های این مراسم در جمع زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت رضا علیه السلام است.