بمب دوم استقلال یاغی است| ستاره پرسپولیس در جمع شاگردان نکونام!
کوروش راوی

گروه ورزش| شهرآرانیوز، جواد نکونام که خوب می داند چه کار سختی در استقلال دارد، به دنبال بازسازی تیمش از همین فصل نخست است.

{$sepehr_key_884}

در همین رابطه او شخصا با بازیکنان مدنظرش مذاکره را آغاز کرده و به دنبال بستن تیمی قوی است. پس از جذب مهرداد محمدی، حالا نکونام به دنبال یک خرید دیگر در فاز هجومی استقلال است تا اگر قایدی و محبی هم از این تیم جدا شدند، مشکلی برای آبی ها به وجود نیاید.

نکته جالب توجه در این میان، یاغی شدن بازیکن محبوب سال‌های گذشته پرسپولیس است. احسان پهلوان که با پرسپولیس به فینال آسیا هم رسید و قهرمانی در لیگ را هم تجربه کرد، پس از یک فصل کار زیر نظر نکونام در فولاد، حالا به استقلال پیوست تا به فهرست یاغی‌های فوتبال ایران اضافه شود.

نکته جالب توجه اینکه پهلوان که ذاتا بازیکن کم‌حاشیه‌ای است ابتدا خیلی نظر مساعدی روی این انتقال نداشته و به نکو گفته بود ترجیح می‌دهد کارش را در فولاد ادامه دهد، اما انگار تماس‌های مهدی هاشمی‌نسب تاثیر ویژه‌ای در این خصوص گذاشته‌است. هاشمی نسب به او تضمین داده که همه حواشی و واکنش‌ها ظرف ۲ ۳ هفته به پایان می رسد و این فرصت بزرگ را نباید پهلوان از دست بدهد!