مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی: روی خوب‌دیده‌شدن چهره خراسان رضوی و مشهد برای انتخابات پیش رو سرمایه‌گذاری شود
مهدی بی باک

به گزارش شهرآرانیوز، محمد حسین‌زاده امروز، ۱۰ تیر، در گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی در استانداری اظهار کرد: باید بدانیم که ما روابط عمومی جمهوری اسلامی هستیم. در واقع روابط عمومی هر نهادی که باشیم، نهایتا باید به یکدیگر کمک کنیم. در حقیقت همه روابط عمومی‌های استان یک تیم برای رسیدن به یک هدف یعنی جهاد تبیین هستند.

وی اضافه کرد: این روز‌ها خبر‌ها و رویداد‌های خوب در استان ما کم نیست، اما شاید عینکمان مشکل دارد و لازم است دوباره رویداد‌ها را بنگریم. ما هم‌افزایی لازم را برای اطلاع‌رسانی دستاورد‌های نظام نداریم.

{$sepehr_key_1003}

حسین‌زاده تصریح کرد: اگر رسانه‌ها به‌درستی عمل کنند، خیلی از بار‌ها از روی دوش کشور برداشته خواهد شد. متأسفانه پررنگ‌کردن خیلی از مشکلات توسط رسانه‌های دشمن صورت می‌گیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با تأکید بر لزوم هم‌افزایی بین روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها، آن را موجب رشد مجموعه‌های رسانه‌ای توصیف کرد و افزود: برخی مواقع صلاح بر این است که یک موضوع اطلاع‌رسانی نشود؛ از این رو‌ست که تأکید می‌کنم بین روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها باید یک ارتباط مثبت برقرار شود.

حسین‌زاده افزود: در ایام پیش رو لازم است چهره شهر مشهد حاوی امید باشد. بسیاری از شهر‌ها هستند که در آن اتفاقات مثبت و منفی رخ می‌دهد، اما با خود قرار گذاشته‌اند که برچسب منفی بر چهره شهرشان ننشیند. از این رو لازم است ما نیز روی خوب‌دیده‌شدن چهره خراسان رضوی و مشهد سرمایه‌گذاری کنیم.