نمایشگاه «شمس ولایت» در مشهد آغاز به کار خواهد کرد

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف اسماعیل‌زاده اظهار کرد: تجربه‌های گذشته ما نشان داده که راهبری شهر باید با مشارکت ذی‌نفعان صورت گیرد. برهمین اساس این سازمان، با توجه به پیش‌رو بودن «عید غدیر» نسبت به ایجاد و راه‌اندازی نمایشگاه «شمس ولایت» اقدام کرده است.

وی افزود: با ایجاد این نمایشگاه سعی کرده‌ایم که تسهیلاتی را ویژه تشکل‌های مردمی ذیل شورای هیات‌های مذهبی، امور مساجد، بسیج و ... برای توزیع اجناس و اقلام خاص درنظر بگیریم.

{$sepehr_key_1192}

اسماعیل‌زاده تصریح کرد: در نمایشگاه «شمس ولایت» بُن‌های ۳ تا ۵ میلیون تومانی، ویژه تشکل‌ها و هیات‌ها، حسب مکان فعالیت آن‌ها تعریف شده است؛ فضاآرایی معابر فرعی، ۳ میلیون تومان، معابر اصلی ۴ میلیون تومان و معابر اصلی به صورت تجمعی ۵ میلیون تومان مشمول حمایت می‌شوند.

وی گفت: رویکرد نمایشگاه «شمس ولایت» همانند شمس کرامت است و به دنبال حمایت از تشکل‌ها و مجموعه‌هایی هستیم که در فضای شعری حضور دارند.

اسماعیل‌زاده با بیان اینکه در کنار این نمایشگاه از طریق سامانه «سما» نیز با تشکل‌های مختلف همراهی خواهیم داشت، ادامه داد: نمایشگاه «شمس ولایت» از ۱۰ تیرماه در گذر گلستان آغاز شده و فعالیت آن تا ۱۳ تیرماه ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا