پلمب یک رستوران و یک آژانس هواپیمایی در منطقه ثامن مشهد (۱۱ تیر ۱۴۰۲) + فیلم
طنین همتی

رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در این باره گفت: حسب نظارت‌های گشت مشترک با همکاری فرمانداری و سایر کارشناسان دستگاه‌های دیگر به واحد آژانس مسافرتی در محدوده ثامن خیابان امام رضا‌(ع) مراجعه شد. نرخ ارائه‌شده در مسیر‌های هوایی مشهد به تهران و تهران به مشهد بیشتر از نرخ مصوب بود. بر همین اساس با هماهنگی انجام‌شده واحد مذکور به‌دلیل فروش بلیت بیشتر از نرخ مصوب موقتا تعطیل و پلمب شد‌ تا پرونده در شعبه تعزیرات حکومتی رسیدگی شود.

{$sepehr_media_783684_400_300}

قاضی امید جلیلی در ادامه اظهار کرد: همچنین امروز ۱۱ تیرماه همراه با تیم نظارتی در منطقه ثامن مشهد یک رستوران به‌دلیل نداشتن کارت بهداشت معتبر، نرخ‌نامه غیر‌مصوب و فاقد پروانه، وجود برنج‌های تاریخ‌مصرف‌گذشته که به زائران و همشهریان درحال ارائه بود و عدم رعایت بهداشت در محیط آشپزخانه، تصمیم گرفته شد به‌دلیل وجود مواد فاسد‌شدنی بعد از مهلت ۴۸ ساعته برای تخلیه مواد‌فاسد‌شدنی با همکاری اماکن‌ پلمب و تعطیلی این واحد صنفی صورت بگیرد.

{$sepehr_key_1234}

وی افزود: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف واحد‌های صنفی را هم به سامانه ۱۲۴ و هم سازمان صنعت، معدن و تجارت و هم سامانه اینترنتی ۱۲۵ سازمان تعزیرات حکومتی گزارش دهند تا در اسرع وقت تیم‌های مشترک برای بازرسی و اعلام نتیجه شکایت به شاکی اقدام کنند.

پلمب یک رستوران و یک آژانس هواپیمایی در منطقه ثامن مشهد (۱۱ تیر ۱۴۰۲)

پلمب یک رستوران و یک آژانس هواپیمایی در منطقه ثامن مشهد (۱۱ تیر ۱۴۰۲)

پلمب یک رستوران و یک آژانس هواپیمایی در منطقه ثامن مشهد (۱۱ تیر ۱۴۰۲)