با نقشه همراه مشهد آسان رای دهید

به گزارش شهرآرانیوز، محمدجواد رجائیان با اعلام این خبر افزود: با هدف سهولت دسترسی شهروندان به شعب اخذ رأی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح شهر، امکان مشاهده و مسیریابی این شعب بر روی نقشه همراه مشهد فراهم شده است که در روزهای منتهی به انتخابات ۲ اسفندماه برای شهروندان قابل مشاهده خواهد بود.


وی خاطرنشان کرد: امکان پیدا کردن نزدیک‌ترین شعب اخذ رأی، مشاهده میزان ترافیک معابر و مسیریابی برای تردد از طریق خودروهای شخصی و وسایل حمل و نقل عمومی، از جمله امکاناتی است که شهروندان را برای دسترسی آسان‌تر به شعب اخذ رأی یاری می‌کند.


رجائیان نقشه همراه مشهد را ابزاری برای تردد آسان‌تر و مقرون به صرفه‌تر برای شهروندان توصیف کرد و افزود: از طریق این نقشه می‌توان اطلاعات گوناگونی در خصوص مسیرها و اماکن شهری به دست آورد، به گونه‌ای که شهروندان پیش از تردد در شهر با بررسی نقشه همراه مشهد می‌توانند ضمن آگاهی از محل دقیق مقصد خود، مسیرهایی کوتاه‌تر و با ترافیک کمتر را پیدا کنند؛ همچنین از محل و میزان ظرفیت پارکینگ‌های شهری آگاهی یافته و از وضعیت کیفیت هوا در مناطق مختلف آگاه شوند.


رجائیان تصریح کرد: امکان مسیریابی به تفکیک از طریق وسایل نقلیه شخصی و وسایل حمل و نقل عمومی در این نقشه فراهم شده و شهروندان می‌توانند برای جابه جایی آسان‌تر، محل ایستگاه‌ها و مسیرهای اتوبوس و مترو را روی این نقشه مشاهده کنند.


مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد، خاطرنشان کرد: شهروندان مشهد با مراجعه به نشانی اینترنتی map.mashhad.ir و دریافت رایگان این اپلیکیشن شهروندی، ضمن دسترسی آسان به شعب اخذ رأی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، می‌توانند به صورت روزمره نیز از امکانات این نقشه استفاده کنند.