دستگیری ۲ زورگیر ۱۵ دقیقه بعد از آخرین زورگیری

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ عباسعلی دهقانی جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی اعلام یک مورد زورگیری تلفن همراه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در خیابان "مجد"، بلافاصله ماموران تجسس کلانتری سناباد به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در محل مشخص شد که ۲ جوان موتورسوار پس از زورگیری تلفن همراه خانمی جوان با شهروندان درگیر می‌شوند و ترک نشین موتورسیکلت با کمک اهالی دستگیر و تحویل ماموران انتظامی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه این عملیات ماموران انتظامی همدست متواری متهم را در کمتر از ۱۵ دقیقه در یکی از خیابان‌های همان محدوده شناسایی و در عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

{$sepehr_key_1627}

سرهنگ دهقانی با اشاره به کشف ۲ دستگاه تلفن همراه مسروقه و یک قبضه چاقو از متهمان، بیان داشت: متهمان ۲۱ و ۲۰ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی با توجه به گزارش سرقت‌های مشابه و تصاویر بدست آمده از آن‌ها تاکنون به ۵ فقره زورگیری تلفن همراه اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی با هماهنگی مقام قضائی برای کشف دیگر جرائم احتمالی به اداره مبارزه با جرائم خشن پلیس آگاهی مشهد منتقل شدند.