بیرانوند در لیست نکونام نبود| ادعای امیری صحت ندارد
رضا حمیدی

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که علی امیری، معاون ورزشی باشگاه استقلال مدعی شده نام علیرضا بیرانوند در لیست جدید استقلال قرار داشته، اما این خبر صحت ندارد.

طبق استعلامی که از روند نقل وانتقالات در باشگاه استقلال گرفته شده مسئولان باشگاه استقلال راسا با جوادنکونام تماس می‌گیرند به او اعلام می‌کنند قادرند بیرانوند را جذب کنند که نکونام هم استقبال می‌کند و به مسئولان این باشگاه یادآور می‌شود درعین حال که با بیرانوند مذاکره می‌شود با دیگر گزینه‌های او نیز مذاکره کنند تا آن‌ها به دیگر باشگاه‌ها نروند.

توصیه‌ای که هرگز مورد توجه قرار نگرفت و درخلال مذاکره با بیرانوند که پیشنهاد خود باشگاه به نکونام بود، رضا اسدی به سپاهان می‌رود و عارف آقاسی هم سراز تراکتور درمی‌آورد.

درواقع نکونام هرگز تاکیدی روی جذب بیرانوند نداشت و نام این دروازه‌بان را در فهرست خود قرار نداده بود، اما مسئولان باشگاه استقلال که مشخص نیست ۹۰ میلیارد تومان از کجا قرار بود جور کنند و به بیرانوند بدهند تا استقلالی شود، به دنبال این ماجرا جویی رفتند که دست آخر نیز هیچ نتیجه‌ای جز شکست برای آن‌ها به همراه نداشت تا هم فهرست بازیکنانی که جواد خواسته بود زمین بماند و هم اینکه بیرانوند بار دیگر پای میز مذاکره با پرسپولیس بازگردد.

لازم به ذکر است که نکونام در روز‌های اخیر دقایق کوتاهی هم با بیرانوند صحبت می‌کند، آن هم به جهت اینکه باشگاه پیگیر این دروازه‌بان بود، اما اینکه مدیران استقلال بعد از بن بست در مذاکره با بیرون مصاحبه کرده و اعلام می‌کنند نکونام این دروازه‌بان را می‌خواست هرگز صحت ندارد.