انتشار ۲۶ هزار محتوا در فضای مجازی سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی
فاطمه غلامی

به گزارش شهرآرانیوز، محمدحسن محمدیان در  مراسم آیین تجلیل از خادمان و ناذران فرهنگی آستان قدس رضوی اظهار کرد: ۳ هزار محتوای خبری و تصویری در یک سال گذشته در پرتال جامع سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی تولید و منتشر شده است.

وی افزود: ۲۶ هزار محتوا نیز در فضای مجازی شامل پیام‌رسان‌های ایتا، بله، گپ، واتساپ، تلگرام، آپارات و اینستاگرام توزیع و منتشر شده است.

وی افزود:طبق آمار‌های کارشناسی، حدود ۳ میلیون مخاطب در این مدت از این محتوا‌ها بازدید داشته‌اند، حدود ۵۰ نیروی افتخاری به صورت خادمیاری و نذر فرهنگی، ۱۰ خادمیار و ۴۰ نفر نذر تخصصی فرهنگی در مشهد و سایر استان‌های مختلف در زمینه‌های گویندگی، تولید آیتم‌ها و پادکست‌های رادیویی، نویسندگی، میکس، تدوین و ... با این سازمان همکاری دارند.

مدیر روابط عمومی سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی بیان کرد:۳۵۰ پادکست رضوی، مهدوی، مناسبتی، ۸ برنامه رادیویی کودک، ۷۰ برنامه کامل رادیویی رضوی و مناسبتی و همچنین همکاری در اجرای نریشن‌های مجله خبری علم و فرهنگ رضوی از دیگر اقدامات حوزه خادمیاری فرهنگی و تولید ۶۵ مجله خبری تصویری نیز از امور رسانه‌ای این سازمان است.