موحدیان: شهرداری مشهد در نجف برای خدمات‌رسانی به زائران در ایام اربعین حضور پررنگی خواهد داشت

به گزارش شهرآرانیوز، حسن موحدیان در نشست مشترک شهردار مشهد با معاون استاندار و شهردار نجف، افزود: از همکاری و مساعدت‌هایی که میان شهرداری شهر‌های مشهد و نجف برقراراست بسیار خشنود هستیم.

وی اضافه کرد: بعد از تجمع بزرگ مسلمانان در حج تمتع که یک گردهمایی عظیم جهان اسلام است، پیاده‌روی بزرگ اربعین از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین راهپیمایی‌هایی است که انسجام مسلمانان را نشان می‌دهد و با توجه به اهمیت موضوع هرسال باید پررنگ‌تر شود.

{$sepehr_key_1933}

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد بابیان اینکه ما بر انسجام و وحدت مسلمانان تأکید داریم، اظهار کرد: بر همین اساس با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از سوی شهردار و همکارانشان خدمات‌رسانی گسترده‌تری را در اربعین امسال به زائران امیرالمؤمنین (ع) و امام حسین (ع) خواهیم داشت.

موحدیان ادامه داد: در همین راستا هر کمک و همکاری که بتوانیم برای ارائه خدمت و تأمین آسایش و رفاه زائران در ایام اربعین به شهرداری نجف داشته باشیم دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: از تلاش‌های معاونان شهردار و همکارانمان در شهرداری که اربعین سال گذشته زحمات زیادی در خدمات‌رسانی به زائران در نجف متحمل شدند؛ قدردانی کرده و اعلام می‌کنم که اربعین حضور پررنگ‌تری در نجف خواهیم داشت.