تظاهرات گسترده مقابل منزل نمایندگان کنست رژیم صهیونیستی برگزار شد

به گزارش شهرآرانیوز، برای بیست و ششمین هفته متوالی، هزاران صهیونیست مقابل منزل نمایندگان پارلمان و وزرای کابینه رژیم صهیونیستی علیه طرح تغییرات قضایی دست به تظاهرات زدند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که هزاران نفر علیه طرح موسوم به اصلاحات قضایی، مقابل منزل نمایندگان کنست و وزیران کابینه رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

معترضان مقابل منزل «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در منطقه «موشاف عمیکام» و «یاریو لوین» وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی در شهر «مودیعین» تظاهرات کردند.

همچنین معترضان در برابر منزل «عمیر یوحنا» رئیس کنست و «بوعز بیسموت» نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی در تل آویو تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، تظاهرات مشابهی نیز در شهر‌های نتانیا، هرتزلیا و بیتح تیکفا در اعتراض به تغییرات قضایی برگزار شد.

{$sepehr_key_1987}

لازم به ذکر است که مخالفان طرح تغییرات قضایی معتقدند هدف نتانیاهو تضعیف دستگاه قضایی و جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه‌خواری است و این اقدامات، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق خواهد داد. لایحه تغییرات قضایی موجب سیطره ائتلاف حاکم بر کمیته تعیین قضات و کاهش اختیارات دیوان عالی است که بالاترین مقام قضایی در رژیم صهیونیستی به شمار می‌آید.

مخالفان نتانیاهو علاوه بر اعتراض به لایحه تغییرات قضایی به بودجه نیز اعتراض دارند و معتقدند که این بودجه در جهت کمک به هم حزبی‌های نتانیاهو و احزاب تندروی ارتدوکس تنظیم شده است.

منبع: مهر