وزیر راه و شهرسازی: تکمیل پروژه‌های عمرانی فرودگاه مشهد با سرعت بیشتری انجام شود
هیوا سمیعی

به گزارش شهرآرانیوز، مهرداد بذرپاش در ورود به مشهد مقدس از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس و بازدید از این فرودگاه، ضمن تقدیر از اقدامات توسعه‌ای و عمرانی فرودگاه مشهد، با‌توجه به حضور میلیونی مسافران داخلی و خارجی و زائران علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع)، عنوان کرد: تکمیل پروژه‌های عمرانی به منظور تسریع در خدمات‌رسانی به زائران هرچه مورد توجه و تاکید قرار بگیرد.

وی در ادامه بازدید از فرودگاه مشهد نصب پل‌های تلسکوپی (جت‌وی) را کمک به سرعت‌بخشیدن در مسافرگیری دانست و اظهار کرد: استفاده از پل‌های تلسکوپی سبب افزایش ایمنی می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی همچنین با تاکید بر استفاده از پل‌های تلسکوپی به‌منظور افزایش میزان بهره‌وری در فرودگاه‌های کشور افزود: افزایش تعداد این پل‌ها می‌تواند کمک به سزایی در افزایش خدمات فرودگاهی به مسافران داشته باشد.

{$sepehr_key_2035}

همچنین محمود امانی‌بنی، مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی نیز در حاشیه این بازدید، گزارشی از روند پروژه‌های عمرانی و آمار مسافری فرودگاه مشهد به وزیر راه و شهرسازی ارائه کرد.

محمود امانی‌بنی ضمن ارائه توضیحاتی درباره تکمیل پروژه توسعه ترمینال و اپرون فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد، به نصب آی. ال. اس (ILS) جدید این فرودگاه اشاره کرد و آن را خدمتی جدید در راستای ارائه خدمات پروازی به زائران رضوی دانست.