احتمال عرضه آیفون ۱۵ پرو با یک رنگ جدید + عکس و ویدئو
کاظم کلانتری

شهرآرانیوز -  طبق گفته Unknownz ۲۱، رنگ آبی‌ای که در جنس تیتانیوم جدید موجود است، برخلاف فولاد ضدزنگی که اپل در گذشته استفاده می‌کرده دارای روکشی برس‌خورده خواهد بود. این همان رنگی است که اپل برای مدل‌های آیفون ۱۲ پرو استفاده کرده بود، اما به نظر می‌رسد تیره‌تر و خاکستری‌تر است تا پوشش تیتانیومی را تکمیل کند.

در ادامه مجموعه‌ای از طراحی‌های این گوشی را می‌بینید که رنگ آبی آن را نشان می‌دهد.

احتمالا آیفون ۱۵ پرو در رنگ آبی عرضه شود + عکس و ویدئو

انتظار می‌رود اپل ۱۵ در کنار رنگ آبی، شامل رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری فضایی/مشکی فضایی، و خاکستری تیتانیومی هم باشد.

پیش از این شایعات متعددی درباره رنگ قرمز تیره مدل‌های آیفون ۱۵ پرو منتشر شده بود، اما Unknownz ۲۱ نشانه‌هایی مبنی بر توسعه این رنگ ندیده است. با این حال، رنگ آبی در دستگاه‌های نمونه اولیه آیفون ۱۵ پرو استفاده شده است، که نشان می‌دهد آبی می‌تواند آخرین رنگی باشد که اپل روی آن کار می‌کند.

احتمالا آیفون ۱۵ پرو در رنگ آبی عرضه شود + عکس و ویدئو

البته این احتمال هم وجود دارد که اپل از رنگ آبی فقط برای آزمایش روکش مواد جدید تیتانیوم استفاده کند و در زمان عرضه با رنگ دیگری در آیفون ۱۵ پرو روبه‌رو شویم، اما استفاده از رنگ آبی برای نسخه آزمایشی این گوشی نشان می‌دهد که این رنگ یکی از گزینه‌هایی است که اپل برای گوشی‌های هوشمند نسل بعدی خود پیش‌بینی کرده است.

در مورد مدل‌های آیفون ۱۵، رنگ‌هایی که تاکنون با آن‌ها آشنا شده‌ایم شامل صورتی با سایه روشن، آبی روشن و سبز است.

احتمالا آیفون ۱۵ پرو در رنگ آبی عرضه شود + عکس و ویدئو

وقتی صحبت از طراحی به میان می‌آید، مدل‌های آیفون ۱۵ پرو شبیه به مدل‌های آیفون ۱۴ پرو هستند، منتها با برخی تغییرات جزئی در طراحی. انتظار می‌رود حاشیه‌های باریک‌تری در اطراف نمایشگر آیفون بعدی وجود داشته باشد و دکمه بی‌صدا با دکمه چندمنظوره جایگزین شود. به جای درگاه لایتنینگ، یک پورت USB-C وجود خواهد داشت و دکمه‌های صدا و پاور می‌توانند در مکان‌های متفاوتی قرار بگیرند.

{$sepehr_media_787647_600_400}

لنز دوربین هم در آیفون ۱۵ پرو مکس برای تطبیق با لنز پریسکوپ ارتقا پیدا می‌کند و با قاب تیتانیومی جدیدی که کمتر براق است، مدل‌های آیفون ۱۵ پرو از آیفون ۱۴ پرو متمایز خواهند شد.

{$sepehr_key_2116}