ویدئو | لحظه تصادف خودرو ۲۰۶ به صورت دنده عقب با عابران پیاده در شیراز + علت حادثه

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفت: این حادثه در ساعت ۱۷:۲۷ در بلوار مولانا شهر صدرا به وقوع پیوست.

وی افزود: چهار دستگاه آمبولانس برای رسیدگی به حال مصدومان به محل این حادثه اعزام شدند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفت: ۶ تن از مصدومان این حادثه به بیمارستان شهید رجایی، ۲ تن به بیمارستان نمازی اعزام و ۲ تن در محل حادثه درمان شدند.

{$sepehr_media_787993_400_300}

عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از نقص فنی حادث توسط راننده زن ۲۰۶ علت تصادف صدرا اعلام شد

رئیس پلیس راهور شیراز گفت: علت برخورد خودرو ۲۰۶ در شهر جدید صدرا با ۹ شهروند، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از نقص فنی حادث توسط راننده زن این خودرو تشخیص داده شده است.

وی افزود: راننده خودرو پژو ۲۰۶ خانم بوده است و بلوار مولانای صدرا نیز شیب تندی دارد که این خودرو به هر علتی یکباره خاموش می‌شود.

رئیس پلیس راهور شیراز گفت: سیستم ترمز این خودرو برقی است و پس از خاموش شدن خودرو سیستم ترمز از کار افتاده و به علت شیب تند خیابان خودرو از کنترل خارج و به عقب حرکت کرده و با سرعت به شهروندانی که در صف نانوایی نشسته بودند برخورد می‌کند.

وی افزود: علت این تصادف عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از نقص فنی حادث تشخیص داده شده است. ۹ نفر در این رخداد دچار مصدومیت می‌شوند که پنج نفر در صحنه توسط عوامل اورژانس بصورت سرپایی درمان شدند و در نهایت چهار نفر از مصدومین به مراکز درمانی منتقل می‌شوند.

به گفته عوامل درمانی حال عمومی چهار مصدوم این حادثه که به بیمارستان منتقل شدند خوب است و بزودی از بیمارستان مرخص خواهند شد.

منبع: ایرنا