پیام تبریک شورای اسلامی شهر مشهد به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

به گزارش شهرآرانیوز، متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:

بیست و دوم بهمن، یادآور حماسه و خاطره‌ی پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی است که همچنان بر تارک تاریخ صدساله مبارزات ملت ایران می‌درخشد.


خروش ملت سرافراز ایران در سال ۱۳۵۷ و سرنگونی رژیم برآمده از استکبار و استبداد، راه ملت غیور این سرزمین را برای همیشه با ظلم و ستم سفاکان زمان جدا کرد و برگ دیگری از کتاب تاریخ پرافتخار و مملو از عبرت این دیار پاک، باز کرد.


در این مسیر و برای حفظ و حراست از مرز‌های همیشه جاویدان ایران اسلامی چه خون‌های پاکی که از فرزندان رشید این سرزمین ریخته نشد و چه رنج‌ها و خون دل‌هایی که پیر و جوان این دیار برای دفاع از کیان این مرز و بوم نخوردند.


علی رغم تلاش برای رشد، توسعه و آبادانی ایران اسلامی هنوز راه‌های نرفته زیادی وجود دارد که با تکیه بر اصول و آرمان‌های اولیه انقلاب همچون استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و قانون اساسی به عنوان میثاق ملی، برای تحقق آن‌ها بایستی تلاش نمود.


شورای اسلامی شهر مشهد، فرارسیدن ۲۲ بهمن؛ روز آزادی و عزت ملت ایران را به تمامی مردم شریف مشهد و زائران بارگاه نورانی امام هشتم (ع) تبریک عرض می‌نماید.


حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن فارغ از همه مشکلات و کاستی‌ها پیام روشنی برای قدرت‌های جهانی دارد که مردم از آرمان‌های امام، رهبری و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی همواره دفاع می‌کنند.


برکسی پوشیده نیست رفتار و عمل مجریان برگزاری مراسم بر محور وحدت و انسجام ملی می‌تواند این اجتماع بزرگ ملی را به حماسه‌ای به یادماندنی تبدیل نماید.