آغاز به کار نمایشگاه تخصصی خانواده در مشهد

به گزارش شهرآرانیوز، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه تعدادی از مسوولان به همراه سایر مردم و علاقه مندان فعالیت در حوزه خانواده نیز حضور داشتند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: این نمایشگاه به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد به همراه مدیریت نمایشگاه بین المللی مرکز استان خراسان رضوی و با برپایی یک هزار و ۴۰۰ عرفه گشایش یافته است.

مهدی رضایی اضافه کرد: محور فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه، خانواده و کودک، خانواده و ازدواج آسان، خانواده و امنیت، خانواده و تغذیه سالم، خانواده و نشاط، خانواده و زینت عفیفانه، خانواده و مشاوره زندگی و خانواده و صنایع دستی بوده است.

وی معرفی ظرفیت‌ها، رونمایی و آشنایی با محصولات جدید حوزه خانواده را از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد و یادآور شد: دومین نمایشگاه تخصصی خانواده در کل فضای نمایشگاهی و در سالن‌های فردوسی، مفاخر، عطار و فضای باز این مجموعه برپا شده و بازدید آن نیز برای عموم رایگان است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز تا ۲۵ تیرماه جاری و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است و پیش‌بینی می‌شود حدود ۵۰ هزار بازدید کننده نیز داشته باشد.
وی غرفه ویژه بانوان، فروش اقساطی جهیزیه و برگزاری مراسم عقد چند زوج را از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه اعلام کرد.

۲۱ تیرماه ۱۴۰۲ مصادف با هشتاد و هشتمین سالروز حمله مزدوران حکومت رضا شاه به مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی جهت کشف حجاب اجباری بانوان است.

منبع: ایرنا

{$sepehr_key_2845}