نمایشگاه عکاسی «شهر من» در مشهد افتتاح شد + فیلم
رضا میرزاده

به گزارش شهرآرانیوز، نمایشگاه عکاسی «شهر من» با موضوعیت عناصر شهری و با مشارکت دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک مشهد و انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی برگزار شد.

در این نمایشگاه ۳۱ عکس از دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی شماره یک مشهد به نمایش عمومی در آمده است.

{$sepehr_media_792906_400_300}

«امیر حاجی عباسی» مدرس دانشگاه فرهنگ و هنر یک مشهد که مدیریت این نمایشگاه را بر عهده دارد، به شهرآرانیوز گفت: نمایشگاه عکس «شهر من» محصول کار عملی یک واحد درسی با عنوان «رویکرد‌های نوین در عکاسی معاصر جهان» است.

وی افزود: دانشجویان در طول ترم مکلف شدند تصاویر خود از زیبایی‌های شهر مشهد را ارائه کنند. این تصاویر از منظر خود دانشجویان و شامل معماری، جزئیات، مبلمان شهری، مستندات و ... بود. ۳۰ نفر دانشجوی حاضر در کلاس تصاویر خود را در طول ترم ارائه کردند که تعداد تصاویر به حدود ۲ هزار فریم می‌رسید. از بین این تعداد ۸۰ فریم انتخاب شد و در نهایت ۳۱ فریم برای نمایشگاه آماده شد.

حاجی عباسی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد هرچند این نمایشگاه نمایشگاه کاملی نیست، اما توانسته است موفق باشد. این نخستین نمایشگاه جمعی به همراه دانشجویان است که با مشارکت دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک مشهد و انجمن سینمای جوانان استان خراسان رضوی آماده شده است.

{$sepehr_key_3138}