علت بازنشر فیلم‌های قدیمی علیه قوه قضاییه چیست؟

به گزارش شهرآرانیوز، این فیلم در حالی در برخی از کانال‌ها و صفحات اینستاگرامی خاص در حال بازنشر است که مرتبط با ۶ سال پیش یعنی سال ۱۳۹۶ است.

پیشتر نیز فیلم دیگری منتشر شده بود که ادعا شده بود، در سفر رئیس قوه قضاییه به استان چهارمحال و بختیاری، یکی از پرسنل حفاظت دادگستری استان نسبت به وجود فساد در دستگاه قضا در حضور رئیس قوه قضاییه انتقاد می‌کند.

{$sepehr_key_3214}

اما فیلم منتشر شده در فضای مجازی مربوط به حضور حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محسنی اژه‌ای در دانشگاه صنعتی شریف در تاریخ ۲۰ آذر ماه سال ۱۳۹۶ و زمانی که در سمت معاون اول قوه قضاییه مشغول به فعالیت بود، می‌شود.

در بخشی از این جلسه منصور نظری در رابطه با پرونده خود در قوه قضاییه و وجود فساد در دستگاه قضا انتقاداتی را مطرح می‌کند که معاون اول وقت قوه قضاییه به انتقادات این فرد پاسخ می‌دهد.

در حالی که مبارزه با فساد درون دستگاهی و خارج از قوه با جدیت بیشتری نسبت به گذشته در حال پیگیری است، انتشار فیلم‌ها و موضوعات قدیمی که با دروغ‌های جدید نیز همراه می‌شود، موضوعی قابل است.

پشت پرده بازنشر این فیلم‎ها که با هدف تخریب دستگاه قضایی در افکار عمومی منتشر می‌شود، جریاناتی حضور دارند که ظاهرا اقدامات ضد فساد دستگاه قضا به مذاق آن‌ها خوش نیامده است.

منبع: میزان