آغاز نظارت‌ها با محوریت کالا‌های اساسی در آستانه ماه محرم و صفر در مشهد
طنین همتی

محسن صیادی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز درباره آغاز طرح‌های نظارتی در آستانه شروع ماه محرم تصریح کرد: با توجه به اینکه درآستانه ایام محرم و صفر و شروع مراسمات شاهد حضور زائرین و هیئت‌های مذهبی هستیم، طرح نظارتی ویژه با محوریت کالا‌های اساسی مثل مرغ، برنج، روغن، قند و شکر، حوزه سلامت و امنیت غذایی در بحث رستوران ها، نانوایی ها، اغذیه و پیتزا فروشی‌ها، ابمیوه و بستنی، گشت‌های مشترک بازرسی را خواهیم داشت.

وی افزود: در دهه اول محرم و مرحله اول طرح بازرسی از ظرفیت کارشناسان اتحادیه‌های صنفی در کنار گشت‌های مشترک با سایر دستگاه‌های نظارتی را خواهیم داشت.
به گفته مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف مشهد، ضمنا افزایش بازرسی در محدوده حرم مطهر رضوی در همه حوزه ها، حوزه کالای اساسی، حوزه سلامت و امنیت، حوزه سوغات و خدمات زائران جهت جلوگیری از تخلفات مدنظر قرار گرفته است.

صیادی یادآورشد: در دهه اخر صفر هم به طور ویژه بحث نظارت‌ها را خواهیم داشت و بر همین اساس افزایش ساعات بازرسی از ساعت ۸ الی ۲۴ با محوریت کالای اساسی، سلامت و امنیت غذایی تشدید خواهد شد و همکاری دستگاه‌های نظارتی در محدوده ثامن به طور ویژه انجام می‌شود.

{$sepehr_key_3319}