شهروندان در حوزه خدمات اتوبوس‌رانی در مشهد مشکلاتی دارند

به گزارش شهرآرانیوز، سید ابراهیم علیزاده، در سه شنبه‌های پاسخگویی ۱۳۷، اظهار کرد: حس تعلق خاطر شهروندان نسبت به موضوعات شهری و پیگیری آنان برای انعکاس مشکلات قابل تقدیر و تشکر است که به نوبه خود از تک تک شهروندان تشکر می‌کنم.

وی افزود: بیشترین موضوعات مطرح شده توسط شهروندان در خصوص مشکلات مربوط به اتوبوسرانی بود که نشان‌دهنده توجه زیاد مردم به خدمات اتوبوسرانی است.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: زمانی که فضای تفکیکی برای شهروندان در اتوبوس‌ها لحاظ شده، انتظار ما از شهروندان رعایت فرهنگ شهروندی و تکریم جایگاه یکدیگر است؛ این موضوع به حوزه قطار شهری نیز منعکس خواهد شد.

علیزاده خاطرنشان کرد: پل‌های عابر پیاده و نصب آسانسور در آن‌ها یکی از درخواست‌های به حق شهروندان است، زیرا در حال حاضر رویکرد ما از ماشین به سمت انسان حرکت کرده و باید تک تک شهروندان بتوانند با آرامش و امنیت از معابر عبور کنند.

وی اضافه کرد: سدمعبر و تجهیز سالن‌های ورزشی نیز از دیگر درخواست‌های شهروندان بود؛ تلاش ما این است که به منظور آرامش شهروندان در حد توان و ظرفیت خدمات مناسبی را ارائه دهیم.

{$sepehr_key_3503}