حاجی‌بگلو: کوهستان پارک شادی یک بسته خوب اقتصادی برای سرمایه‌گذاری در مشهد است
هیوا سمیعی

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در گفتگو با شهرآرانیوز در حاشیه افتتاح دومین نمایشگاه معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد در خصوص فرصت‌هایی که این نمایشگاه برای توسعه سرمایه‌گذاری در مشهد ایجاد خواهد کرد، اظهار کرد: نمایشگاهی که برگزار شده فرصت‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری برای مناطق آزاد کشور است. درست است که این نمایشگاه برای مناطق آزاد شکل گرفته، اما در خراسان رضوی نیز منطقه ویژه اقتصادی سرخس، دوغارون و سبزوار را داریم.

وی ادامه داد: می‌توان از این ظرفیت و پتانسیلی که امروز در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شده استفاده خوبی داشته باشیم.‌ای کاش معاونت اقتصادی شهرداری مشهد بسته‌های اقتصادی خودش را برای سرمایه‌گذاری در مشهد آماده می‌کرد.

{$sepehr_key_3573}

سخنگوی شورای شهر مشهد گفت: امیدوارم مدیران شهری مشهد از این نمایشگاه بازدید داشته باشند و از فرصت‌هایی که در کنار این این بازدید شکل می‌گیرد با سرمایه‌گذارانی که در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند گفتگو کرده و آنان را برای سرمایه‌گذاری در مشهد تشویق کنند.

حاجی‌بگلو در خصوص مهم‌ترین بسته‌های اقتصادی مشهد که نیازمند سرمایه‌گذار است، گفت: در حال حاضر یکی از نکاتی که نیازمند سرمایه‌گذاری است، کوهستان پارک شادی مشهد است. یک بسته اقتصادی بسیار خوبی است که با توجه به موافقت شورای پول و اعتبار برای واگذاری این مجموعه به بنیاد شهید، این آمادگی وجود دارد تا سرمایه‌گذاران در مشهد از این ظرفیت بزرگ و عظیم استفاده کنند. همچنین حوزه سلامت در شهر مشهد از دیگر قابلیت‌هایی است که در مشهد می‌توان روی آن سرمایه‌گذاری کرد.