توصیه عجیب وین رونی به ۲ ستاره منچستریونایتد

به گزارش شهرآرانیوز، هری مگوایر چند روز قبل از سمت کاپیتانی منچستریونایتد کنار گذاشته شد و به صورت علنی از ناراحتی و دلخوری‌اش از این تصمیم صحبت کرد.

{$sepehr_key_3751}
شرایط این بازیکن در چند فصل اخیر باعث شده که اریک تنهاخ به مدیران این باشگاه اعلام کند که علاقه‌ای به ادامه همکاری با او ندارد و نامش را در فهرست مازاد قرار دهد.
میسون گرینوود هم پس از اتهامی که از سوی نامزدش به او زده و منجر به محاکمه‌اش شد، از ژانویه ۲۰۲۲ تا به حال برای یونایتد به میدان نرفته و نامش هم در فهرست اردوی پیش فصل این تیم به چشم نمی‌خورد.

رونی در گفتگو با اتلتیکو درباره شرایط گرینوود اظهار داشت: «او در وضعیت بعدی گیر افتاده است. من مطمئنم که او فقط می‌خواهد فوتبال بازی کند. اما مسئله وجهه و حصول اطمینان از گرفتن تصمیم درست هم برای باشگاه مطرح است. بهترین کار این است که گرینوود این باشگاه را ترک کند و راهی تیم دیگری شود. او باید هرچه زودتر به میادین برگردد.»
این اسطوره یونایتد با اشاره به وضعیت مگوایر اضافه کرد: «وقتی بازوبند از او گرفته شده، چطور قرار است در این باشگاه رشد کند؟ این نشان می‌دهد که سرمربی به او باور ندارد و جایی در برنامه‌هایش برای او قائل نیست. او باید از این تیم جدا شود تا بتواند شرایط خوبی داشته باشد و بتواند بازی کند و در تیم ملی هم حضور داشته باشد.»
منبع: ورزش سه