چایخانه حضرت در حرم مطهر امام رضا (ع) دائمی شد
به گزارش شهرآرانیوز، امین بهنام مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان رضوی اظهار داشت: حسب تأکید تولیت آستان قدس رضوی در میزبانی شایسته از زائران و مجاوران، چایخانه حضرتی در بارگاه منور رضوی راه اندازی شده است.
وی با بیان اینکه چایخانه حضرت درصحن کوثر حرم مطهر رضوی واقع شده است، اظهار کرد: این چایخانه با مشارکت خیران و بانیان نیک اندیش و به همت تشکل‌های مردمی برپا شده است و هر روز از ساعت ۱۶ الی ۲۲ پذیرای زائران و مجاوران بارگاه مطهر و نورانی امام هشتم (ع) خواهد بود.
وی تصریح کرد: تمامی هزینه‌های این چایخانه اعم از سازه، سماور‌ها و انواع چای و دمنوش‌ها با کمک و مشارکت خیران و بانیان تأمین شده است و با افتتاح چایخانه حضرت به صورت دائمی در این ایستگاه پذیرای زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی خواهیم بود.
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان رضوی با اشاره به شوق و علاقه وافر شیفتگان و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت (ع) به خدمت در دستگاه نورانی حضرت ثامن الحجج (ع) گفت: تاکنون ۸۰۰ میلیون ریال برای تأمین استکان و نعلبکی و ۳۰۰ میلیون ریال نیز برای خرید سماور‌های مورد نیاز هزینه شده است.
منبع:آستان نیوز