گلایه بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان رضوی از پرداخت‌نشدن مرحله اول وام قرض الحسنه
طنین همتی

به گزارش شهرآرانیوز، بازنشستگان تامین اجتماعی از پرداخت‌نشدن مرحله اول وام و تسهیلات قرض الحسنه گله دارند و می‌گویند چرا در صورتی که وام مرحله اول پرداخت نشده است، اطلاعیه مرحله دوم پرداخت وام به بازنشستگان تامین اجتماعی داده می‌شود.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مشهد هم با تأیید این مطلب در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز یادآور شد: از ابتدای سال که مرحله اول پرداخت وام به بازنشستگان اعلام شد و تعداد زیادی درخواست‌کننده ثبت‌نام کردند، تا این لحظه خبری از پرداخت آن نیست.

به گفته قربانعلی رمضانی، این در حالی است که از مرحله دوم پرداخت وام به بازنشستگان در آینده نزدیک خبر داده شده‌ و باعث گله‌مندی بازنشستگان شده است.
وی تصریح کرد: امروز بازنشستگان با حقوق حداقلی و هزینه‌های درمان زیاد گذران زندگی می‌کنند؛ درحالی‌که سن سالمندی سن استراحت و ‌سن بی‌دغدغه‌بودن است. امیدواریم مسئولان به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند و به قول‌هایی که در این خصوص داده شده است، جامعه عمل بپوشانند.

وی افزود: بیمارستان رضا در جاده چناران از جمله قول‌هایی است که برای بحث درمان بازنشستگان داده شده است. امیدواریم هرچه سریع‌تر این پروژه که سال‌ها از آن می‌گذرد، به نتیجه برسد.

{$sepehr_key_4372}