سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان: به قهرمانی امیدوار شدیم
احسان سرفرازی

به گزارش شهرآرانیوز، مجید مرتضایی درخصوص بازی امروز تیمش مقابل ازبکستان گفت: بردن تیم بزرگی مثل ازبکستان شادی هم دارد و من از همین جا این برد را به مردم خوب افغانستان تبریک می‌گویم. در لحظات پایانی با استقامت و تلاشی که بازیکنانم داشتند موفق شدیم نتیجه را به سود خودمان تمام کنیم و آن هم در شرایطی رقم خورد که در بیشتر دقایق بازی گلر اصلی مان را دراختیار نداشتیم.

وی در ادامه افزود: تجربه بسیار خوبی برای بازیکنان ما بود و موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم و بعد از این باید از این تجربه درس بگیریم. همان طور که سال گذشته با ۵ گل مقابل این تیم شکست خوردیم و از آن باخت درس‌های بزرگی گرفتیم و امروز توانستیم آن را جبران کنیم. هنوز کار ما اینجا تمام نشده و تازه اول راه هستیم. باید با همین کیفیت به کارمان ادامه بدهیم تا در آینده فوتسال افغانستان تبدیل به یکی از قدرت‌های منطقه شود.

{$sepehr_key_4461}

سرمربی مشهدی تیم ملی فوتسال افغانستان در پایان گفت: از اول با هدف حضور در جمع ۴ تیم نهایی وارد مسابقات شده بودیم، اما با نتیجه‌ای که امروز گرفتیم به حضور در دیدار نهایی و حتی قهرمانی هم فکر می‌کنیم. البته شاید گفتن این حرف کمی زود و رویایی به نظر برسد، ولی برای رسیدن به آن همه تلاش مان را خواهیم کرد.