محمودرضا بابایی کیست؟
احسان سرفرازی

به گزارش شهرآرانیوز، محمود رضا بابایی متولد ۱۳۶۲ است و با امیر واعظ آشتیانی وارد باشگاه استقلال شد. بابایی کارش در ورزش را با خبرنگاری و بعد دبیری در بخش ورزشی سایت تبیان آغاز کرد و آشنایی وی با واعظ آشتیانی هم مربوط به دوران حضور وی در وزارت صنایع بود و از همان زمان با کیومرث هاشمی، معاون وقت سازمان تربیت بدنی هم رابطه حسنه‌ای پیدا کرد.
روابط عمومی خوب و هوش بالا و استفاده مناسب و به جا از ارتباطاتش به نفع افرادی که با آن‌ها رابطه نزدیک پیدا کرده است باعث شده او قدرت و نفوذی پیدا کند که در فوتبال ایران با وجود حواشی ایجاد شده همچنان حضور داشته باشد و نامش مطرح باشد. حضوری که البته به جز یک مقطع کوتاه در پست مدیریت روابط عمومی باشگاه استقلال همیشه بدون سمت رسمی و در سایه بوده است.
او همراه واعظ آشتیانی به استقلال آمد و بعد از آن سعی کرد به امیر قلعه‌نویی، فرهاد مجیدی و به دنبال آن مهدی رحمتی و سایر نفرات مطرح فوتبال نزدیک شود.

{$sepehr_key_4633}

ماجرای مصاحبه نکونام

جواد نکونام نه رابطه خوبی با مهدی رحمتی دارد و نه با فرهاد مجیدی و این موضوع را در چند مقطع با درگیری‌هایی که با این افراد داشته نشان داده است. نکونام نام بزرگی در فوتبال ایران است و یک قطب مقابل مجیدی و رحمتی محسوب می‌شود و از همین رو محمودرضا بابایی را عنصر مزاحمی برای موفقیتش در استقلال می‌داند.
ظاهراً به گوش نکونام رسانده‌اند شخصی که مانع فعالیت استقلال در نقل و انتقالات می‌شود و سعی دارد افراد خودش را وارد مجموعه کند بابایی است. البته حضور نوازی روی نیمکت استقلال که پیشتر الهامی عنوان کرده بود عامل بابایی است در کنار نکونام خودش یک تضاد در مواردی است که تا کنون مطرح شده است.
محمودرضا بابایی چهره پرنفوذی میان شخصیت‌های مطرح فوتبالی است و اینکه نامش چند دهه است مطرح می‌شود خودش نشان از همین موضوع دارد، ولی اینکه ادعا‌های مطرح شده علیه وی تا چه حد صحیح و تا چه میزان بزرگنمایی و از سر عداوت است مشخص نیست. به هر شکل ما با یک آدم باهوش و با دامنه ارتباطات گسترده طرف هستیم که با وجود تغییر دولت‌ها و مدیریت و سایر عوامل باشگاه استقلال هنوز کنار این تیم است و نامش مطرح می‌شود. حال باید دید سرپنجه شدن نکونام با او و اعلام جنگ علنی وی با این چهره پرنفوذ چه عاقبتی به دنبال خواهد داشت.