قطع همکاری «به‌نشر» با «طاقچه» | انتشارات آستان قدس رضوی بی‌حجابی را برنتافت
پژمان مضطر

به گزارش شهرآرانیوز، به‌تازگی تصویری از کارکنان اپلیکیشن «طاقچه» انتشار یافته است که در آن اکثر خانم‌ها بی‌حجاب هستند. بر همین اساس، مدیر عامل «به‌نشر»، طی نامه‌ای به تاریخ سوم مردادماه، به مدیرعامل این اپلیکیشن اعلام کرده است که انتشارات متبوعش به همکاری خود با آن شرکت پایان می‌دهد.

{$sepehr_key_4656}

در این نامه، حسین سعیدی، مدیرعامل «به‌نشر» (انتشارات آستان قدس رضوی)، با اشاره به همکاری ۷ساله این انتشارات با فروشگاه مجازی «طاقچه» و نشر بیش از ۶۰۰ کتاب از طریق این اپلیکیشن، خطاب به امیرحسین لطیفی، مدیرعامل «طاقچه»، نوشته است:

علی‌رغم همکاری مطلوب در طی این سال‌ها، اخیرا، تصویری از کارکنان طاقچه منتشر شده است که در آن عکس، متأسفانه، اکثر خانم‌های حاضر بدون حجاب هستند. لذا، ضمن ابراز تأسف و تأثر از این اقدام، به‌دلیل عدم پایبندی به قوانین و مقررات مدنی و شرعی توسط کارکنان طاقچه، پایان هرگونه همکاری تجاری و فرهنگی به‌نشر با این اپلیکیشن را از این تاریخ اعلام می‌نمایم.

قطع همکاری «به‌نشر» با «طاقچه» | انتشارات آستان قدس رضوی بی‌حجابی را برنتافت

اپلیکیشن «طاقچه» در آبان‌ماه ۱۳۹۳ رونمایی شد. این اپلیکیشن پلتفرمی برای دسترسی قانونی به نسخه دیجیتال و صوتی کتاب‌هاست که اخیرا فروش کتاب‌های چاپی را نیز در دستور کار خود قرار داده است.