پلمب یک واحد نانوایی متخلف در قاسم آباد مشهد| پخت نان با نرخ آزاد، خارج از ساعت کاری در برخی از نانوایی ها+ فیلم
طنین همتی

به گزارش شهرآرانیوز، محسن دا‌وری، فرماندار مشهد در گشت و بازرسی فرمانداری، اتاق اصناف و دستگاه‌های ذی صلاح که امروز ۳مرداد ماه از سطح نانوایی‌های سطح شهر مشهد انجام شد تصریح کرد: بر اساس گزارشات مردمی مبنی بر اینکه برخی از نانوایی‌ها در بعد از وقت پختشان، نان با نرخ آزاد پخت میکنند واز طرفی امروز اولین روزی بود که میزان قیمت نان افزایش قیمت داشت، لذا لازم شد یک بررسی در سطح شهر از وضعیت پخت نانوایی‌ها داشته باشیم تا هم رصد شود کیفیت‌ها به چه شکل است و هم اینکه نوع پخت و پاسخگویی نانوایی‌ها به مردم چگونه است.

{$sepehr_media_800602_400_300}

فرماندار مشهد یادآورشد، کم فروشی، عدم داشتن کارت بهداشت، عدم پخت در ساعت تعیین شده برای نانوایی‌ها از جمله تخلفات این صنف است.

وی افزود: همچنین گزارش های مردمی داشتیم که برخی نانوایی‌ها خارج از ساعت کاری اقدام به پخت نان با نرخ آزاد می‌کنند که تخلف محسوب می‌شود و صحت آن در این بازرسی مشخص شد.

به گفته دا‌وری، مسلما ساعت کاری نانوایی‌ها مشخص است و نانینو هم بر اساس آن تعیین شده، لذا اگر در خارج از ساعت کاری پخت کنند تخلف محسوب می‌شود.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان نیز در ادامه یادآورشد: در گشت و بازرسی امروز ۴ واحد در محدوده قاسم آباد مشهد رصد شد و متاسفانه یک نانوایی در اندیشه قاسم آباد مشهد به دلیل تخلفات مختلف پلمب شد.

صیادی افزود: کم فروشی، عرضه خارج از شبکه، گرانفروشی، کم فروشی، عرصه خارج از شبکه، عدم رعایت دستورالعمل بهداشتی و عدم نصب نرخنامه از جمله تخلفات واحد‌های نانوایی و در همین خصوص سه فرم گزارش تخلف تنظیم و به تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

{$sepehr_key_4678}

به گزارش شهرآرانیوز، افزایش قیمت نان یارانه ای  و نیمه یارانه از صبح امروز ۳ مرداد ماه در سطح مشهد و شهرستان‌های استان کلید خورد و در روز‌های آینده نرخ جدید نان آزاد هم از سوی دستگاه‌های استانی اعلام می‌شود.