پلیس جلوی «نیسان آبی» را می‌گیرد؟ | کشف‌حجاب عوامل پشت‌صحنۀ سریال

به گزارش شهرآرانیوز، عوامل انتظامی و پلیس فتای فرماندهی انتظامی اسلامشهر، با مراجعه به محل فیلم‌برداری سریال «نیسان آبی» که تصاویر عوامل پشت‌صحنۀ آن بدون رعایت حجاب منتشر شده، ضمن تذکر و اخطار جدی به عوامل ساخت این سریال، به آن‌ها اعلام کردند که در صورت تکرار تخلف از ادامۀ ساخت آن جلوگیری به عمل خواهد آمد.

{$sepehr_key_5409}

سرهنگ رامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتای فراجا، در این باره گفت: پلیس فتا، بر حسب وظایف ذاتی خود، دائم فضای مجازی را رصد می‌کند.

وی افزود: بررسی‌ها حکایت از آن داشت که متأسفانه از پشت‌صحنۀ این سریال تصاویری مغایر با قوانین حجاب و عفاف و شئونات اسلامی در فضای مجازی منتشر شده است.

پاشایی بیان داشت: در ادامه، مشخص شد که فردی، بدون اجازۀ عوامل تولید و ضبط سریال «نیسان آبی»، وارد لوکیشن آن شده و بدون اجازه شروع به فیلم‌برداری از صحنه کرده و فیلم خود را در فضای مجازی انتشار داده است.

معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا در پایان گفت: پلیس فتا، بر حسب وظایفی که دارد، تذکرات لازم را به عوامل تولید این سریال داده و، بنا بر دستور مرجع قضائی، فردی را که اقدام به تصویربرداری و انتشار فیلم خود کرده بود احضار کرده و از او تعهد گرفته است.