رکود بی‌سابقه در بازار طلا مشهد | برخی از فروشندگان به دنبال جمع‌آوری فروشگاه خود هستند
هیوا سمیعی

یوسف تقی‌زادگان در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت ارز و طلا عنوان کرد: با توجه به تعطیلی بازار تهران از دوشنبه هفته گذشته به دلیل ایام سوگواری، مقداری زمینه عرضه و تقاضا بهم خورد. از آنجا که بازاری برای تهیه طلای آب شده وجود نداشت، مقداری قیمت طلا بی‌رویه افزایش داشت، اما از فردا که قرار است بازار تهران مجددا بازگشایی شود، قیمت طلا به روال سابق خود بازگشته است.

وی ادامه داد: دلار نیز تا بیش از ۴۹ هزار تومان افزایش قیمت داشت، اما در حال حاضر به ۴۸ هزار و ۵۰۰ تومان بازگشته است.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان طلا و جواهر مشهد در خصوص وضعیت بازار طلا و جواهر گفت: اگر اوضاع و احوال بازار به همین صورت پیش برود، قطعا تعداد زیادی از فروشندگان طلا و جواهر شروع به جمع‌آوری فروشگاه خود خواهند کرد.

{$sepehr_key_5415}

تقی‌زادگان اضافه کرد: مغازه‌دارانی که کماکان ایستادگی کرده‌اند، احتمالا مغازه به نام خودشان است و چاره‌ای جز صبر و تحمل ندارند.

بازار طلا آنقدر خلوت است که به زمین فوتبال تبدیل شده است!

وی تاکید کرد: رکود بازار طلا بی‌سابقه است. آنقدر بازار کساد و خلوت است که بازار طلا به زمین فوتبال تبدیل شده است. فروشندگان می‌توانند در دو طرف بازار دروازه بگذارند و گل کوچیک بازی کنند!

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان طلا و جواهر مشهد بیان کرد: برخی از فروشندگان به واسطه سرمایه اندک خود درخواست جمع‌آوری داده‌اند.